Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019

Βασίλισσα της νύχτας

Aπό πού μας ήρθες εσύ εν τόπω χλοερώ; Είσαι παράξενη, πολύ παράξενη.
-Από Κυψέλη φτάνω, βασικά είμαι Θεσσαλή.
-Πολύ ξανθιά για Θεσσαλή νομίζω.
-Δεν με πιστεύετε; 
Έχω γίνει παράξενη από τη δυσπιστία πια! 
Γεμάτη ξανθούς είναι η Θεσσαλία! 
Είμαι Θεσσαλή, 
μεγάλωσα στο Αγρίνιο, 
οι γονείς μου νοσταλγούσαν τη Λάρισα, 
εγώ ονειρευόμουν να πάω στην Αθήνα. 
Και τα κατάφερα, παντρεύτηκα στην Αθήνα, δούλεψα στην Αθήνα, έζησα, μεγάλωσα τα παιδιά μου, μεγάλωσα και τα εγγόνια μου, 
και γέρασα εδώ στην Αθήνα, νοσταλγώντας πια το Αγρίνιο. 
Θα γυρίσω εκεί τώρα, δια παντός. Το έχω κανονίσει. 
-Ε, δεν έκανες δα και το γύρο του κόσμου!
-Κι όμως, έμοιαζε καμιά φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΙΚΑ  ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΤΕ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Μεγάλα κ...