Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Ενα app για τα αρχαία ελληνικά

 Γνώρισα μια κυρία που μου είπε ότι όποιος ξέρει καλά αρχαία ελληνικά μαθαίνει καλύτερα τη γλώσσα των υπολογιστών.

Ήθελα να της πω ότι στην οικογένεια μου είμαστε το ζωντανό αντιπαράδειγμα: εγώ ξέρω τα καλύτερα αρχαία ελληνικά απ' όλους, και είμαι ο μεγαλύτερος σκράπας στους υπολογιστές. Και ο πιο δυσανεκτικός στα αρχαία έγινε προγραμματιστής. Δεν ήθελε να τα δει μπροστά του, τα αρχαία ελληνικά, σπυριά έβγαζε. Τώρα δουλεύει στην εταιρία που έβγαλε αυτό το app. Είναι για σχετικούς με τα κομπιούτερ, όχι για γνώστες αρχαίων, σαν εμένα. Υπομονή. Κάποτε θα μαας σκεφτούν κι εμάς, τους σπασίκλες του κλασσικού, θα βγάλουν δυο app: ένα για αρχαιομαθείς που τα θυμούνται, κι ένα γι αυτούς που τα ξέχασαν περιμένοντας να τ' αξιοποίησουν, αλλά έχουν διατηρήσει τα σχετικά ψυχικά τραύματα.
Ως τότε, απολαύσετε τη γνώση εκείνων που προτίμησαν κατευθείαν τους υπολογιστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΙΚΑ  ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΤΕ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Μεγάλα κ...